SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Ik kan mijn bedrijf of klant niet vinden in de KvK database?
    De database met KvK-gegevens wordt eens per kwartaal bijgewerkt. Alleen bedrijven welke zeer recent gestart zijn kunnen dus ontbreken. Let op; houd goed in de gaten dat je de juiste zoektermen gebruikt.
  • Ik wil mijn facturen zelf verzenden, is dat mogelijk?
    Ja, je kunt er ook voor kiezen om de facturen niet via ons systeem te laten verzenden. Kies dan voor de optie om de factuur alleen te downloaden. Je kunt deze dan zelf versturen (of printen) op de manier zoals jij dat wilt
  • Kan ik een externe partij (bijvoorbeeld mijn boekhouder) toegang geven tot mijn administratie?
    Ja, bij de instellingen van je account kun je aanvullende gebruikers koppelen. Het maakt niet uit als dat e-mailadres tevens aan een ander bedrijf is gekoppeld. Die gebruiker krijgt dan simpelweg toegang tot meerdere bedrijven vanaf 1 account.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken