SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Kan ik ook offertes maken in het systeem?
    In eerste instantie richten wij ons volledig om het maken van verkoopfacturen. Bij een grotere vraag naar aanvullende onderdelen, zoals de mogelijkheid om offertes te maken, overwegen we uiteraard het nog toe te voegen!
  • Zijn de facturen per post inclusief marketinguitingen van Stuurjerekening.nl?
    Nee, de facturen worden verzonden in blanco enveloppen. De factuur zelf bevat alleen jouw eigen geüploade logo.
  • Kan ik een externe partij (bijvoorbeeld mijn boekhouder) toegang geven tot mijn administratie?
    Ja, bij de instellingen van je account kun je aanvullende gebruikers koppelen. Het maakt niet uit als dat e-mailadres tevens aan een ander bedrijf is gekoppeld. Die gebruiker krijgt dan simpelweg toegang tot meerdere bedrijven vanaf 1 account.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken