SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Kan ik ook offertes maken in het systeem?
    In eerste instantie richten wij ons volledig om het maken van verkoopfacturen. Bij een grotere vraag naar aanvullende onderdelen, zoals de mogelijkheid om offertes te maken, overwegen we uiteraard het nog toe te voegen!
  • Hoe werken betalingen via iDEAL?
    De facturen die je verstuurt via Stuurjerekening.nl kunnen direct betaald worden met iDEAL. De mail die wordt verstuurd met de factuur bevat daarvoor een rechtstreekse link. De betaling komt bij ons binnen en wordt zo spoedig mogelijk doorgezet.
  • Ik het een fout gemaakt, wat kan ik doen?
    Als je een fout hebt gemaakt in een factuur kun je twee dingen doen. De factuur crediteren (de aanbevolen methode) of je kunt deze aanpassen. Let op; volgens de regels van de belastingdienst mag je een factuur niet meer aanpassen zodra deze is verstuurd.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken