SLUIT

Helpcenter

Meest gestelde vragen

  • Kan ik de facturen laten versturen per post?
    Bij het verzenden van een factuur kun je zelf kiezen hoe je deze wilt verzenden; per mail, per post of beide. Als je kiest voor de optie 'per post' regelen wij de complete verzending.
  • Kan ik facturen inplannen en op een later moment versturen?
    Ja je kunt tijdens het maken van de factuur kiezen voor een latere datum. Als je dat doet wordt de factuur automatisch pas verzonden op die datum. Ook wordt het factuurnummer pas dan ingevuld. Dat zodat de factuur autmatisch aansluit op jouw reeks ook als
  • Hoe werken betalingen via iDEAL?
    De facturen die je verstuurt via Stuurjerekening.nl kunnen direct betaald worden met iDEAL. De mail die wordt verstuurd met de factuur bevat daarvoor een rechtstreekse link. De betaling komt bij ons binnen en wordt zo spoedig mogelijk doorgezet.
Zoek je vraag

Chat met een medewerker

Er zit tussen 09:00 en 17:30 altijd iemand klaar om al je vragen direct en live te beantwoorden!

Start een gesprek

Stuur ons een bericht

Stuur ons gerust je vraag of opmerking. Ieder bericht wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord!

Stel je vraag

Help video's

Om het nog makkelijker te maken hebben we enkele video's van de belangrijkste pagina's van Stuurjerekening.nl gemaakt. We hebben video's van de volgende pagina's:

Bekijk video's

Video's

Mijn dashboard

Mijn rekeningenoverzicht

Mijn productenoverzicht

Mijn klantenoverzicht

Een factuur maken